De ontwerpen van 2016 [2]

En ik had het me nog zo voorgenomen. Elke week twee blogs over de ontwerpen die ik vorig jaar gemaakt heb, zodat ik daarna vol door kon met 2017. Maar helaas, het is gewoon te druk. Of, misschien is dat eerder waar, ik maak er geen tijd voor.

Better let as net, hier deel 2 van de ontwerpen van 2017.

Life of Chrisje

Chris def met onderschrift

Het leukste van mijn vak is de mensen waar ik mee samen mag werken. Vraag me niet meer hoe, maar via Twitter kwam ik in contact met Christa Krommenhoek. Op één of andere manier was er een klik en hielden we contact. Uiteindelijk resulteerde dat erin dat ik Christa (Chrisje) haar nieuwe logo mocht ontwerpen. Ook ontwierp ik haar visitekaartje en briefpapier. Ben er nog steeds ontzettend trots op. Het was een feestje om voor en met deze vrouw aan de slag te gaan.

En guess what, the party ain’t over yet! Of zoals ze dat zeggen: The best is yet to come. We gaan samen weer aan een project werken. Ben zo benieuwd en wil graag van alles verklappen, maar dat komt vanzelf. In de loop van dit voorjaar lees je er zeker meer over. Dus hou mijn blog in de gaten en, just in case, die van Chrisje ook! Kun je gelijk haar nieuwe boek Bestemming bereikt even bestellen ;-).

facebook-profielfoto

Dit hippe logo heb ik ontworpen voor Sparkle; een kledingzaak in Nijmegen. Ondanks het plezier dat Marjolijn uit haar zaak haalde, heeft ze toch besloten iets anders te gaan doen. Misschien dat ik in de loop van dit jaar daar meer nieuws over te melden heb. Gelukkig hebben we het logo nog ;-).

 

Leevico def

Je weet ook niet altijd hoe een koe een haas vangt. Drie jaar geleden ontwierp ik een reclame bord voor mijn ‘echte’ werk bij een bouwbedrijf. Vorig jaar belde Tjitske mij. Haar man was toentertijd betrokken bij het project en had een foto van het bord aan haar gegeven als inspiratie voor haar nieuwe huisstijl. Nu het eindelijk zover was heeft ze mijn gegevens achterhaald en vroeg ze mij haar nieuwe huisstijl te ontwikkelen. Dat heb ik met veel plezier gedaan. Een vrolijk logo moest het worden. De kleuren stonden al vast en dat het iets met een bewegend poppetje moest worden ook. Daar heb ik dit leuke geheel van weten te maken.

 

 

Geef een reactie

