Het hemd is nader dan de rok, de breedte van ’t knien is de lengte van ’t kot… Hoe dan ook, het is altijd super gaaf als ik iets mag doen voor mijn familie. Zeker als het voor een van mijn favoriete grote stoere neven is! Ik was dan ook meer dan vereerd dat Ronny en zijn vrouw Annelies mij vroegen een logo en website voor hun geweldige spiksplinternieuwe Bed & Breakfast te ontwerpen.

 

En dat was nog niet alles; aan mij de eer om ook de naam te bedenken. Nu is Ronny mijn stoerste neef. Daarmee doe ik niemand te kort, want ik ben ervan overtuigd dat iedereen het daarmee eens is. Daarom vond ik dat er een stoere naam moest komen. Een naam die eer doet aan de roemruchte geschiedenis van Westkapelle. Een echte Viking-naam dus. Nu heeft Ronny zo’n 30 jaar geleden ooit zijn opwachting gemaakt als Rollo de Viking in de begin jaren van de Dijkfeesten. Grappige naam, maar niet voor een bed & breakfast; dat zijn jullie vast met mij eens. Daarom koos ik voor de naam de Noorman. De bed & breakfast ligt namelijk op steenworp afstand van de gelijknamige korenmolen.

De prachtige foto’s zijn gemaakt door Wasschappels beste fotograaf Jan de Jonge. Ik had hem ooit op een workshop, maar toen al had ik het idee dat Johan Cruijff mij kwam vragen hoe hij moest leren voetballen… Heb het toen maar zo gelaten, maar man, man, man ik ben fan van Jan.

Nu de teksten geschreven zijn, de foto’s genomen, het beddengoed gestreken en de deuren wagenwijd openstaan voor de eerste gasten rest mij weinig meer dan de site te optimaliseren voor zoekmachines. Daar ben ik druk mee aan de gang en ga ik de komende week ook nog even mee door. Maar het is gelukt: een maand voor Pasen is de site in de lucht.

*Nu volgt een stukje onvervalste reclame*
Dus, lieve, lieve volgers, als je zin hebt om even lekker uit te waaien, de eerste echte zonnestralen van dit jaar mee te pakken en te genieten van een van de mooiste dorpen van Nederland, boek dan nu een kamer bij B&B De Noorman. En wie weet neemt Ronny jullie mee voor een biertje bij ‘t Kasteel van Batavia ;-).

 

Een gedachte over “Nieuwe website voor Noorman Westkapelle

  1. Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige nieuwe website en jullie mooie en stoere B&B!
    Geen woord teveel gezegd door Nelleke Wouters. Mooie foto`s door Jan de Jonge!!
    Wij wensen jullie veel leuke en tevreden badgasten toe in het prachtige en altijd zonnige Westkapelle!!

    Like

Geef een reactie

