In de wolken | geboortekaartje

Het is alweer ruim drie weken geleden dat we een paar dagen in Zeeland waren. Het was bijzonder om even terug te zijn. Zeker omdat vlak voordat we terug naar Friesland zouden gaan kleine Ties werd geboren.

Ties is de zoon van een van mijn vroegere oppaskinderen, Marijn. We hebben altijd contact gehouden, zelfs toen ik in Friesland ging wonen kwam hij op bezoek. Eerst alleen en later met Caroline. Het voelt echt een beetje of ik oma geworden ben. Het was dan ook een eer om als een van de eersten dit prachtige mannetje te mogen bewonderen en zijn trotse ouders te zien.

Geboortekaartje Ties

Wat ook bijzonder was, is dat ik het geboortekaartje mocht ontwerpen. Ik koos voor een strak ontwerp waarin ook een mooi plaatsje was voor oma Lotte. Als hartje in de wolken. Wat zou ze trots geweest zijn!

Lieve Marijn en Caroline ik wens jullie, samen met Ties een gouden toekomst!

Gek op geboortekaartjes? Hou dan mijn blog in de gaten, want zowel gisteren als vandaag ging er weer een kaartje de deur uit…

Geef een reactie

